شوریده

هرچی که بشه

شوریده

هرچی که بشه

کیستم من؟

 

 کیستم من؟

 

کیستم من؟

من آن دختر غمگینم

نشسته بر ساحل تنهایی

خیره بر امواج ناهمگون

اشک می ریزم بی بهانه

 

کیستم من؟

دختری از دیار کوه دریا !

از دیار سوز و صحرا !

نظاره گر طوفان دریای عشقم

وا مانده ام در جاده ی حسرت 

کیستم من؟

دختری از تبار درد و اندوهم

دختری از جنس اشک و آهم

من آن آشنای همیشگی رنجم

آشنای عشق گمگشته میان شعله های کینه وخشمم !

 

کیستم من؟

کیستم من؟

نظرات 1 + ارسال نظر
مرجان دوشنبه 28 فروردین 1385 ساعت 03:43 ب.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام
راست می گی تند تند آپ می کنم . آخه می دونی هی با خودم میگم دیگه ایندفعه یه هفته صبر می کنم بعد آپ میشم ولی یهو یه مطلب پیدا می کنم و دلم می خواد زودی بیام واسه بقیه بذارم طاقت نمی آره دلم که اونهمه صبر کنم

راستی این نوشته هم قشنگ بود . ولی همش غمگین می سرایی کمی هم شاد بسرا . (با خنده)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد